top of page

ניקוי אנרגטי רגשי – Purifying


ריפוי הגוף הרגשי-אנרגטי, הפיזי והמנטלי

במפגשים החווייתיים במערכות היחסים הקרובות שלנו נוצרות חוויות הגורמות לכווץ. זו תגובתו הטבעית של הגוף. כיווצים אלו הן "חסימות" המשבשות את הזרימה האנרגטית הטבעית, של הגוף והן גורמות לתחילתו של חוסר איזון. כאשר נוספות החסימות ומתרבות, מעמיק השיבוש בזרימת האנרגיה, מופיעות מחלות וקשיים בגוף הפיזי, הנפשי והמנטלי.

נקודת ההתחלה

כהמשך ישיר לעיבור, מתחלקים התאים ומתפתח מארג אנרגטי ופיזי- העובר. איברים פיזיים ומערכות פיזיות חדשות מתפתחים, ובו בזמן נוצרים ומתפתחים איברים אנרגטיים ומערכות אנרגטיות כמו רשת עדינה ומסועפת. שני מארגים אלה, שני גופים אלה – הפיזי והאנרגטי, משפיעים זה על זה ומושפעים זה מזה. מכה בגוף הפיזי יוצרת חבורה פיזית ויש לה ביטוי במארג האנרגטי.

מהי פגיעה אנרגטית?

הגוף האנרגטי מכיל "איברים", ממש כמו הגוף הפיזי. איברי הגוף האנרגטים נקראים צ'קרות - מרכזים אנרגטיים גדולים, מרידיאנים - תעלות אנרגיה דקיקות העוברות בגוף, והילה - שכבות אנרגטיות העוטפות את הגוף הפיזי. הגוף האנרגטי הוא החוליה המקשרת בין הגוף (הפיזי) לנפש כאשר אנו נמצאים במצב מאוזן, המערכת האנרגטית בזרימה הרמונית, גופנו הפיזי מתפקד כהלכה, חילוף החומרים תקין, מערכת חיסון מתפקדת במלואה, וכן כל שאר המערכות, ואנו חווים הרגשה כללית טובה

כאשר ישנה בעיה - חוויה לא נעימה, עלבון, כעס, או פחד, נוצרת התכווצות או קצר ומתחיל שיבוש בזרימה האנרגטית. השיבוש יכול להיות קטן או גדול, זמני או מתמשך. אם אנו שוהים בסביבה עוינת השיבוש יכול להיות מתמשך, קבוע וגורלי, במיוחד אם התרחש בשנות הינקות שלנו, כשגופנו האנרגטי נמצא עדיין בשלבי התפתחות והתחזקות, והוא עדין ורגיש, בדיוק כמו הגוף הפיזי.

קשר של אימא וילד

ההתהוות הטבעית של עובר ברחם אמו היא התהוות קיומית. האם מספקת לעובר , באופן טיבעי חמצן, מזון, מקום רך ומוגן. הוא מחובר אליה בחבל הטבור. הקשר ביניהם הדוק וכל רגש שחווה האם, נעים או לא נעים, העובר חווה עימה. כל מחשבה ואמונה, בכל רובדי חייה: זוגיות, אמהות, מימוש עצמי, עבודה, חוויות הינקות והילדות שלה עצמה, הקשר שלה עם הוריה. את כל אלה חווה העובר עם אמו באופן בלתי מודע.

בתהליך הלידה עוברים האם והעובר חוויה עמוסת רגשות, ואחרי הלידה ממשיך להתקיים הקשר ההדוק ביניהם, כשהתינוק ניזון דרך אמו ועדיין תלוי בה לחלוטין.

לכל אלו תהינה השפעות מכרעות בהתפתחות גוף פיזי ואנרגטי-רגשי מאוזן.

מהו גוף פיזי-אנרגטי-רגשי?

הגוף הפיזי-אנרגטי-רגשי נושא דפוסים רגשיים ואמונות גרעין . זוהי מעין תורשה אנרגטית-רגשית.

כל תינוק גדל בבית גידול (מיומו הראשון ברחם) ייחודי מבחינת האווירה, בהתאם להורים שלו. התינוק חווה את דרך מחשבתם, פחדיהם, התנהגותם ואף את רגשותיהם ואמונותיהם, גם אם אינם מובעים בצורה ברורה. או אף אם חבויים בתת המודע של הוריו. פחדים ואמונות חבויים שספגו הם בבית הוריהם.

בחוויה זו של התינוק את סביבתו משתרשים או מתחזקים רשמים בעלי אותו תדר אנרגטי-רגשי גם מחיים אחרים. שייתנו ביטוי בהמשך.


כיצד נחסם הגוף האנרגטי ?

נדמיין תינוק קטן, רך, עדין ורגיש, בעל גוף ונפש רכים ועדינים המוקפים מעטפת אנרגטית רגישה ביותר. כל חוויה נעימה וטובה שהתינוק יחווה תגרום לזרימה טובה במכלול כולו, תגרום לו להרגשה טובה ואולי הוא אף יחייך. כל חוויה לא נעימה שיחווה התינוק, נוקשה, קשה או אלימה, תיצור אצלו מיד תגובה טבעית של הגוף - התכווצות . התכווצות היוצרת חסימה קטנה בזרימה אנרגטית. באנרגיה העוטפת אותו, ובאנרגיה השלובה בגופו הפיזי.

התכווצות ועוד התכווצות במשך ימים, חודשים ושנים, יוצרות שיבושים בזרימה הטבעית המשפיעים על המערכות האנרגטית והפיזית. לעתים השיבוש עמוק וגדול עד כדי התפתחות מחלות פיזיות או נפשיות.

החסימות שנוצרות ומתבטאות במחלות נושאות את המידע הרגשי-אנרגטי של החוויה המכווצת. לדוגמה: אצל תינוק שהגיע עם דלקות אוזניים נמצאו חסימות רגשיות-אנרגטיות הקשורות לוויכוחים בין ההורים.


PURIFYING

בטיפול PURIFYING – ניקוי אנרגטי-רגשי, מתקיים אבחון מדויק של אותן חוויות מכווצות. האבחון מראה מהם הדפוסים הרגשיים והאמונות המעורבות בבעיה, לאיזו מערכת יחסים קשורה החוויה ומתי התרחשה. האבחון הוא גם מעין מראה המשקפת למטופל את החוויות שחווה ואת הדפוסים הרגשיים שהוא מקיים בתוכו בצורה לא מודעת.

כאשר אנו עוצרים ושואלים את עצמנו "מה חוויתי בעבר? איך היא השפיעה עלי? איך אני מרגיש ? " , מתרחבת המודעות וההבנה, ותהליך העמוק יכול להתרחש. תהליך של ריפוי ברבדים העמוקים ביותר.

מחלות קשורות ישירות לדפוסים רגשיים-אנרגטיים מסוימים. התורשה היא, למעשה, תורשה גנטית-רגשית-אנרגטית העוברת מדור לדור. גם רשמים מחיים אחרים מהווים פוטנציאל פעיל, והחיבור שלהם עלול לתת ביטוי למחלה. כשמרפאים את התבנית הרגשית-אנרגטית, ישנה אפשרות לעצור את שרשרת החולי.

bottom of page